Universitatea Babeș-Bolyai, alături de Consiliul Studenților, lansează cea de-a cincea ediţie a concursului de proiecte pentru organizațiile studențești şi echipele de studenți care dezvoltă proiecte în beneficiul studenților din cadrul universității. Această sesiune vizează proiectele care se vor desfăşura în perioada ianuarie – iunie 2015.
La prounerea organizaţiilor studenţeşti, termenul limită de depunere a proiectelor a fost prelungit, noul deadline fiind 8 februarie 2015, ora 23:00.

Concursul de proiecte este o inițiativă unică la nivel național, un proiect-pilot în rândul universităților din România, menit să devină un exemplu de bune practici și să fie multiplicat în cadrul altor universități din spațiul autohton.

Invităm grupurile de studenți și organizațiile non guvernamentale din cadrul Universității Babeș-Bolyai miercuri, 21 ianuarie de la ora 20:00 în Sala C4 de la Cantina Universităţii la o întâlnire pentru a discuta metodologia de finanţare actuală.

 


UPDATE 22.01 
În urma ședinței de lucru cu organizațiile studențești, am stabilit următoarele lucruri cu privire la concursul de finanțare
Calendarul concursului:
 
1-8 februarie: depunerea proiectelor (pe platforma de pe site)
10 februarie: afișarea pe site a proiectelor depuse
9 – 15 februarie: jurizarea proiectelor
15 februarie (până la ora 16:00): afișarea rezultatelor
16-17 februarie (până la ora 16:00): depunerea contestațiilor
18 februarie (până la ora 16:00): afișarea rezultatelor finale
19 – 23 februarie: depunerea anexei 7
23 – 27 februarie: feedback general și individual (va exista o întâlnire pentru feednback general din partea comisiei, iar ONG-urile care doresc feedback individual pentru proiectele depuse, îl pot solicita comisiei în această perioadă)
Comisia de evaluare a proiectelor
Comisia de evaluare va fi votată de organizațiile studențești din UBB. Fiecare ONG are dreptul la 1 vot și va putea fi exprimat de președinte sau de un delegat al acestuia. Vor fi 5 persoane în comisie, membri ai organizațiilor studențești, după cum urmează:
  • reprezentant linia română
  • reprezentant linia maghiară
  • reprezentant al organizațiilor din ANOSR
  • reprezentant al organizațiilor din USR
  • reprezentant al organizațiilor care nu fac parte din nicio federație
Alegerea comisiei va avea loc după următorul calendar:
22 – 28 ianuarie: depunerea candidaturilor (CV și scrisoare de intenție printr-un mail la adresa contactcsubb@gmail.com )
29 ianuarie: afișarea candidaturilor pe site
2 februarie, ora 20:00: organizarea votului
Aspecte organizatorice
Întrucât raportarea proiectelor de până acum a fost deficitară și din dorința de transparentizare a concursului de proiecte, am decis să facem publlice pe site următoarele:
  • descrierea proiectului depus
  • descrierea organizației
  • raportul anual al organizației
Bugetul alocat pentru concursul de proiecte va fi împărțit pe 3 nivele de finanțare:
  • nivelul I: buget solicitat cuprins între 5000 – 10000
  • nivelul II: buget solicitat cuprins între 1000 – 5000
  • nivelul III: buget solicitat cuprins între 0 – 5000
Până în 25 ianuarie vor fi cuprinse toate modificările în metodologie și aceasta va fi publicată pe site.