Înscrierile au luat sfârșit. Vă mulțumim tuturor celor 295 de studenți înscriși și vă așteptăm să participați și la celelalte evenimente din cadrul Zilelor Studentului din UBB.

………………………………………………..

Innovation Training

16.04.13 – 22.04.13

Ca un follow-up al evenimentului TEDxUBB, am creat acest proiect, INNOVATION, care îşi propune să ofere o serie de activităţi educative non-formale care să vină în completarea pregătirii studenţilor. Innovation Training dă șansa studenţilor să participe la o suită de training-uri intensive, de actualitate și care le vor fi de ajutor indiferent de facultatea la care sunt înscriși. Trainingurile sunt gratuite și sunt destinate studenților Universității Babeș-Bolyai.

Înscrierile se pot realiza până în data de 14 aprilie 2013, ora 23.59.

Sesiunile de training vor avea loc după cum urmează:

1.      Introducere în antreprenoriat

            Poate că ești norocosul care are o idee genială pe care ți-ai dori să o valorifici într-o afacere sau poate că ai abilitatea de a vedea oportunitățiile în orice problemă.

            Pentru asta te așteptăm să te înscrii la trainingul de Introducere în antreprenoriat ce se va desfășura în data de 16 aprilie începând cu ora 1000  până la ora 1400 în cadrul sălii C4 din incinta Cantinei Hașdeu.

            Emil Vadana va fi cel care vă va împărtasi din experiența sa și vă va furniza informațiile necesare pentru a avea curajul de a vă aventura într-o astfel de lume.

2.     Project management

      În fiecare zi suntem puși în fața faptului de a planifica diverse activități, de a indeplini sau delega sarcini și de a respecta deadline-uri.

       Pentru a vă însuși noțiunile legate de nașterea unui proiect, scrierea acestuia, îndeplinirea sarcinilor și ziua de inchidere urmată de perioada de evaluare vă invităm să vă înscrieți la trainingul de Project Management care va avea loc în data de 17 aprilie de la ora 1000 în sala C4 din Cantina Hasdeu.

      Emil Vadana, trainer și antreprenor cu o bogata experientă în tot ceea ce reprezintă project managementul va fi acolo pentru voi și vă va ajuta să vă dezvoltați abilitățiile în acest domeniu.

 3.     Public Speaking

            Abilitățile de a face prezentări și de a vorbi în public sunt fără îndoială extrem de importante în dezvoltarea profesională și personală. Suntem evaluați de cei din jurul nostru după cum ne prezentăm, iar performanțele noastre nu constau doar în munca făcută ci și în modul cum o prezentăm și cum comunicăm. Pentru un student, perspectivele profesionale, de carieră se lărgesc mult dacă reușește să fie un bun comunicator, prezentator.

             În cadrul acestui workshop, vei afla că teama de audientă poate lucra în avantajul tău. Vei descoperi elementele de limbaj nonverbal și paraverbal, exerciții pentru a le îmbunătăți și iți vei exersa abilitățile în aceste arii. Corpul și vocea, emoțiile și materialele de suport folosite îți pot fi cei mai buni prieteni atunci când susții un discurs sau, dimpotrivă, iți pot contrazice fiecare vorbă. E timpul să afli cum le poți controla, astfel încât impactul tău asupra audientei să fie maxim.

            Toate acestea vor avea loc într-un mediu deschis, plin de entuziasm, prin simulări, jocuri de rol și feedback.

            Roxana Bibarţ va fi persoana care vă va ajuta să deveniti un „expert” în arta discursului, a devenit trainer în 2007 şi de atunci a susţinut sute de ore de training atât în ONG-uri, cât şi în mediul profesional. Temele pe care s-a specializat sunt: public speaking, vânzări şi comunicare, numele său fiind adesea asociat cu organizaţii clujene de dezvoltare personală, cum ar fi TEDxEroilor sau Toastmasters Cluj.

            Vă invităm să vă înscrieți la trainingul de Public Speaking care va dura 8 ore însă noi  l-am împarțit în doua zile, 18 și 19 aprilie între orele 1000 și 1400 în sala C4 din Cantina Hașdeu.

4.     Branding personal

            Ne lovim la tot pasul de branduri! Facem alegeri pe baza unui nume, a unei notorietăți, dezvoltându-ne percepții diferite despre aspecte diferite. Într-o lume dinamică, concurențială este absolut vital să-ți creezi o imagine fundamentală și puternică în ochii celor din jur, să-ți creezi propriul brand.

            În cadrul trainingului de Branding Personal vom afla ce înseamnă branding personal, idei de branding personal, de ce este util și de unde vom începe în crearea brandului propriu. Acesta va avea loc în sala C4 din cantina Hașdeu în data de 19 aprilie de la ora 1500până la ora 1800.

             Adrian Rusu, trainerul nostru, are o experiență de 6 ani în domeniul trainingului, atât în sectorul nonguvernamental cât și în mediul business. În timpul liber îi face placer  să se implice în activități de voluntariat legate de educația informală a tinerilor din Romania.

5.     Ablități pentru succesul la interviu 

            Nu va trece mult timp până vom fi puși în fața primului nostru interviu pentru un job, asta în situația în care unii dintre voi nu au facut-o deja. Cum să te prezinți în fața angajatorului, cum să îi răspunzi pertinent la intrebări, cum sa ții mingea ridicată la fileu pe tot parcursul interviului, cum să te valorifici în ochii lui, ai posibilitatea de a afla dacă te inscrii la trainingul de Abilități pentru succesul la interviu care va avea loc în data de 22 aprilie în sala C4 din Cantina Hașdeu, începând cu ora 900 până la ora 1300.

            Trainingul va fi împărțit în două părți înainte de interviu unde ni se va explica cum trebuie să facem un CV, care dunt secțiunile importante din acesta, pe ce trebuie să punem mai mult accentul și cum să îl personalizăm. În a doua parte vom detalia ce trebuie să facem la un interviu, cum să ne prezentăm și vom realiza o simulare de la un interviu.

            Acest training va fi susținut de către Andreea Parvu, alumnus AIESEC, specialist resurse umane, recruiter în cadrul companiei Endava și trainer specializat pe Resurse Umane.

6.     Fundraising

            Pentru că una dintre problemele cu care se confruntă fiecare ONG  este obținerea de fonduri pentru desfășurarea proiectelor, trainingul de Fundraising se adresează în mod special studenților ce activează în ONG-uri. Trainingul va avea loc în Sala C4 din Cantina Hașdeu în data de 21 aprile de la ora  11oo la 1600 .

            Pentru că nimeni nu putea ține mai bine un training de fundraising decât Vlad Pop președinte COS Cluj, trainer cu o vastă experiență în voluntariat, veți avea ocazia să aflați toate tips-urile în ceea ce privește atragerea de parteneriate.